piątek, 1 stycznia 2016

Byli zagraniczni to teraz polscy animatorzy

Był wpis o zagranicznych animatorach, teraz czas na polskie korzenie.



1. Adam
1) zostałem animatorem bo uważałem że to będzie świetna przygoda oraz możliwość pracy w obcym kraju
2) praca ca zwiększyła pewność siebie, pozwoliła na obycie się ze sceną. Swobodniejsze nawiązywanie kontaktów. Poznanie rewelacyjnych ludzi. oraz dobrą opaleniznę

2. Natalia
1) Zostałam animatorką, bo uwielbiam pracę z ludźmi i zakochałam się w tym, jak zobaczyłam pracę animatorów w hotelach za granicą.
2) Na pewno dzięki tej pracy umiem się lepiej zorganizować i jestem bardzo otwarta, szybciej radzę sobie w kryzysowych sytuacjach

3. Renata
1) Przypadek, w szkole był organizowany kurs, jestem na turystyce wiec temat nie był mi obcy ale nie wiedziałam do końca jak to wygląda, lubię pracę z ludźmi i lubię zbierać doświadczenia więc się zapisałam. Kurs zrobiłam w grudniu pełna zapału lecz wyszłam z niego i sądziłam ze chcę tak żyć, po czasie emocje opadły, prowadziłam dzień dziecka w jednej ze szkól podstawowych i czułam się tam jak ryba w wodzie, przed sezonem wysłałam CV i tyle, okazało się, że jest dla mnie oferta pracy, teraz mam za sobą pierwszy sezon w Polsce.
2) Zmieniłam się bardzo, ta praca uczy cierpliwości, organizacji, kreatywności, pracowałam z dziećmi, które wymagały bardzo wiele, nauczyłam się tego ze ile daję tyle dostaję, jeśli dajesz ludziom do zrozumienia że ich lubisz to oni też cię polubią, główną zasadą w animacji wg mnie jest to żeby robić dobrą minę do zlej gry, nie ważne ze jesteś kompletnie nieprzygotowanym, jeśli się starasz to inni to docenią i nie zauważą błędów, trzeba się uśmiechać ludzie wspierali mnie, doceniali każdy gest mimo ze współpracownik był nieporozumieniem i cala animacja spoczywała na mnie, nie poddałam się byłam odpowiedzialna za coś i tego się trzymałam nawet kosztem swojego zdrowia, to była ogromna szkoła życia dla mnie, teraz jestem bardziej zorganizowania i wiem ze jestem warta więcej, nie boję się publicznych wystąpień, wydawało mi się ze znienawidziłam animację ale nie, nienawidzę miejsca gdzie pracowałam, animatorem jestem juz doświadczonym, i nawet dostałam ofertę przeszkolenia innych, zbieram swoje małe sukcesy. Może animacja to nie do końca cos co chcę robić w przyszłości ale nauczyła mnie bardzo dużo.
animacja nie zawsze jest kolorowa, taki morał z mich doświadczeń

4. Sandra
1) Podobała mi się sama idea bycia animatorką, poznałam dużo wcześniej animatorów będąc na wakacjach, chciałam tak jak oni zabawiać ludzi, zwiedzać świat. Jest to idealna opcja łącząca podszkolenie języka, poznania mega ciekawych, charyzmatycznych ludzi i podróżowania
2) Odpowiedz po części w pytaniu 1szym. Poznałam ludzi, którzy zmienili co nieco w moim życiu (od każdego tak naprawdę się czegoś uczysz, podpatrujesz), nauczyłam się nowego języka, podszkoliłam stare, zwiedziałam co niemiara i wybawiłam się z pewnością także:)) Styl życia się zmienił, podchodzę zupełnie inaczej do życia, studiów, ludzi, hobby, "out of the box" przede wszystkim, "i have an open mind" teraz (jakkolwiek to po polsku nie jest:P). Animacja pokazuje ze "da się inaczej" ale także daje Ci docenić wszystko to, co w życiu masz i co traktujesz na codzień jako oczywistość.

5. Aga
1) jeszcze jako małoletnia jeżdżąc na wakacje strasznie mnie to zainteresowało, bycie hotelową gwiazdą, wszystkie tańce, wieczorne występy. To było głównym powodem rozpoczęcia kariery animatorki, wydawało mi się ze to wiecznie szczęśliwi ludzie i w pewnym stopniu tak jest, chociażby dlatego ze na tym ta praca poleca
2) nauczyłam się baaaardzo wielu rzeczy, nie mówiąc juz o prowadzeniu aqua aerobiku czy malowaniu buziek ale odkryłam w sobie wiele cech o których wcześniej nie miałam pojęcia, nauczyłam się jeszcze z większą łatwością nawiązywać kontakty, stałam się mnie stereotypowa, mogłabym wymieniać tak bez końca, zdecydowanie uważam ze jestem inna osoba niż przed moim pierwszym kontraktem 2 lata temu


6. Marta
1) zostałam animatorka gdy szukałam możliwości wakacyjnej pracy za granica, ale absolutnie nie brałam pod uwagę pracowania w animacji (wtedy prostaff organizował szkolenia animatorów, które nota bene prowadził Kuba, ale PODOBNO mieli tez inne oferty pracy - w gastronomii, na recepcji itp). Po szkoleniu dużo się zmieniło, spodobała mi się wizja zostania animatorka. Spróbowałam - jednak nie do końca przekonana czy dam rade - zawsze byłam raczej zamkniętą osoba. Dopiero w rzeczywistej pracy jako animatorka wszystko się zmieniło.
2) nabrałam więcej odwagi, wiary w siebie, świadomości, że właściwie nic nie stoi na przeszkodzie żeby realizować założone cele - wtedy w pracy, teraz w życiu codziennym. Dodatkowym doznaniem z wieloma bardzo satysfakcjonującymi efektami ubocznymi było samo poznawanie wielu nowych ludzi z różnych zakątków świata - sama pewnie wiesz ile to daje nie tylko radości i przyjaźni ale tez czystych korzyści w życiu zawodowym.. dużo możliwości, ale jest tez minus - Po takiej pracy, każda inna ZWYKLA praca w real life jest KATORGĄ

7. Aleksandra
1) Dlaczego animatorka? Chęć podróżowania, zwiedzania i odkrywania, to dla mnie najważniejsze. Animacja pozwala zarówno na pracę jak i na zwiedzanie krajów w których się przebywa. To niesamowitą okazja by moc się uczyć, pracując.
2) Co praca mnie nauczyła? ŻYCIA!! Animacja to takie życie studenckie tylko za granicą, gdzie prócz pracy, człowiek musi się ostać. Zabawa, śmiech, to jedno, ale praca do drugie. Nauczyła mnie wszystkiego. Wiary w siebie, odwagi i kreatywności.

8. Dawid
1) bo chciałem coś zmienić w swoim życiu
2) zmieniła dużo mogłem zrealizować swoje marzenie zrobienie dzieciom Olimpiady

9. Kamil 
1) Zostałem animatorem za namową Bernadety Wróbel:)Namówiła mnie słowami ,,będziesz gwiazdą,, ,,Praca animatora jest czymś dla Ciebie, pracujesz z ludźmi, tańczysz, uśmiechasz się i zwiedzasz świat:)Finalnie zostałem animatorem, ponieważ spodobały mi się castingi i szkolenia animacyjne oraz ludzie w ten sposób pracujący:)
2) Praca animatora pozwoliła mi poznać masę ludzi animatorów jak i turystów:) Rozwinąć skrzydła: występy na scenie i codzienna praca z ludźmi. Stałem się bardziej komunikatywny i otwarty. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje przy eventach. Animacja zwiększa nasze możliwości:)

10. Karina
1) zostałam animatorka żeby zdobyć nowe doświadczenie oraz umiejętności w pracy z ludźmi przede wszystkim. Poza tym fajna przygoda i możliwość pracy w międzynarodowym zespole chociażby za granica jak np. W ciepłych krajach.


2) praca na pewno miała wpływ na kształtowanie mojego charakteru. Dzięki niej mogłam zobaczyć jak reaguje i radze sobie w różnych sytuacjach, szczególnie tych stresujących. Dzięki pracy animatora jestem osoba bardziej otwarta niż przed i na pewno nabrałam większego dystansu do życia no i mam więcej możliwości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz